X

Ordenen demolir 12 obres il·legals de 10 municipis Mallorca

Els propietaris tenen dos mesos per aconseguir la llicència d'obres o presentar el projecte de demolició

02/05/2019

Ordenen demolir 12 obres il·legals de 10 municipis Mallorca

13

L’Agència de Defensa del Territori de Mallorca (ADT) ha acordat 12 demolicions per obres il·legals a 10 municipis de l’illa, incloent quatre habitatges complets i tres piscines. Es tracta de quatre sancions que en conjunt superen els 800.000 euros.

La més elevada és la de Montuïri. El propietari haurà de fer front a una multa de 345.400 euros per un habitatge en sòl rústic de 225 metres quadrats, un porxo, una terrassa, un galliner i unes instal·lacions annexes a la piscina que no tenen llicència. El propietari ara té dos mesos, des que rebi la tramitació de la sanció, per presentar o bé el projecte de demolició o bé intentar aconseguir la llicència d’obres. En cas de no fer-ho s’enfronta a multes coercitives. És a dir, cada mes haurà de pagar la part proporcional.

També, un altre propietari ha estat sancionat a ses Salines amb una multa de 81.100 euros per un habitatge, un garatge i una terrassa pavimentada per no tenir llicència. En aquest cas, però, com que es tracta d’un segon habitatge en una mateixa parcel·la, ja no es pot legalitzar i només té l’opció d’esbucar-lo.

02/05/2019

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT