Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els propietaris tenen dos mesos per aconseguir la llicència d'obres o presentar el projecte de demolició
L’Agència de Defensa del Territori de Mallorca (ADT) ha acordat 12 demolicions per obres il·legals a 10 municipis de l’illa, incloent quatre habitatges complets i tres piscines. Es tracta de quatre sancions que en conjunt superen els 800.000 euros.
La més elevada és la de Montuïri. El propietari haurà de fer front a una multa de 345.400 euros per un habitatge en sòl rústic de 225 metres quadrats, un porxo, una terrassa, un galliner i unes instal·lacions annexes a la piscina que no tenen llicència. El propietari ara té dos mesos, des que rebi la tramitació de la sanció, per presentar o bé el projecte de demolició o bé intentar aconseguir la llicència d’obres. En cas de no fer-ho s’enfronta a multes coercitives. És a dir, cada mes haurà de pagar la part proporcional.
També, un altre propietari ha estat sancionat a ses Salines amb una multa de 81.100 euros per un habitatge, un garatge i una terrassa pavimentada per no tenir llicència. En aquest cas, però, com que es tracta d’un segon habitatge en una mateixa parcel·la, ja no es pot legalitzar i només té l’opció d’esbucar-lo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca