Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

La fiscal general de l'Estat considera que autoritzar Junqueras "podria ser pertorbador"
L’Advocacia General de l’Estat ha informat en favor que Oriol Junqueras pugui anar al Congrés dels Diputats el 17 de juny per fer-hi els tràmits per recollir l’acta d’eurodiputat. Diu que és la Junta Electoral Central qui ha de decidir si se’l suspèn del càrrec. La posició dels serveis jurídics de l’Estat és contrària a la de la Fiscalia que ja va informar que suposa que Junqueras surti de la presó per fer aquest tràmit. La fiscal general de l’Estat tampoc ho creu convenient.
La posició de Seoane és contrària a la defensada pels fiscals Javier Zaragoza i Jaume Moreno, que van demanar que no es permetés a Junqueras acudir al Congrés dels Diputats a acatar la Constitució juntament amb els altres eurodiputats electes.
L’argument de la Fiscalia és que, a diferència del que va passar a les Corts, que després van poder suspendre els diputats i senador electes dels seus càrrecs, al Parlament Europeu aquesta suspensió no es podria fer tan fàcilment.
Segons els dos fiscals del Tribunal Suprem, que també són acusació en el judici del procés, permetre a Junqueras superar aquest tràmit per ser eurodiputat li atorgaria immunitat parlamentària i caldria elevar un suplicatori a l’eurocambra, cosa que comportaria “la consegüent suspensió i paralització del procediment”.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament