Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Tribunal de Justícia de la Unió Europea va sentenciar que l'eurodiputat ho és des que és triat i per tant se li hauria d'expedir la credencial a Junqueras
Imatge d'arxiu.
80L’Advocacia de l’Estat ha sol·licitat al jutge instructor de la causa del ‘procés’, Pablo Llarena, que suspengui les euroordres contra l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont i l’exconseller Antoni Comín.
Avui també la Junta Electoral Central estudia si tramita l’acta d’eurodiputat del president d’Esquerra, Oriol Junqueras, i si inhabilita el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, després de ser condemnat per desobediència pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
El Partit Popular i Ciutadans demanen que no s’atorgui la credencial a Junqueras per estar condemnat per sentència ferma pel Tribunal Suprem.
El Tribunal de Justícia de la Unió Europea va sentenciar que l’eurodiputat ho és des que és triat i per tant se li hauria d’expedir la credencial.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores