Demana que es respecti la presumpció d'innocència de la seva clienta
Ha mort a Son Espases, la dona atropellada, a prop de Llubí, dimecres. Circulava en bicicleta amb la seva filla de 4 anys, que va morir al mateix hospital.
Els fets varen tenir lloc el matí de dimecres a la carretera que uneix Inca i Muro quan una conductora de 42 anys va atropellar la mare i la filla. Les dues varen ser traslladades a Son Espases.
Després de l’atropellament, la Guàrdia Civil va sotmetre la conductora del vehicle a un test de drogues i en va resultar positiu. Tot i això, l’advocat de la conductora insisteix que la dona no estava sota els efectes de la droga, però confirma que havia fumat cannabis unes 12 hores abans del sinistre. Diego Wencelblat demana que es respecti la presumpció d’innocència de la seva clienta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals