El Bisbat no renova el contracte als donats del Santuari de Gràcia
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
Víctor Cornell adverteix que amb els bancs sempre s'ha d'anar molt alerta perquè segueixen cometent abusos
143
Les hipoteques que se signen avui són encara pitjors que les que varen ser en bona part causants de la crisi econòmica que encara patim. L’advocat de la Plataforma d’Afectades (PAH) per les hipoteques de Mallorca, Víctor Cornell, adverteix que amb els bancs sempre s’ha d’anar molt alerta perquè segueixen cometent abusos.
Explica que com ara els interessos estan relativament baixos, els bancs cerquen altres formes d’obtenir ingressos. Un exemple són les assegurances que imposen als clients i que per llei no són obligatòries.
L’advocada Diana Díaz afegeix que els bancs van canviant els seus productes que la justícia acaba considerant abusius per uns altres diferents que perjudiquen igual als usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare