Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La JEC deixa vacants els escons de Puigdemont, Comín i Junqueras
La Junta Electoral central deixa vacants els escons d’Oriol Junqueras, Carles Puigdemont i Toni Comín al Parlament Europeu.
Els eurodiputats electes han acatat la Constitució i han recollit les seves actes. Una cinquantena de parlamentaris han fet el tràmit al Congrés dels Diputats.
No hi ha anat Oriol Junqueras, que està pendent que el Tribunal Suprem resolgui el recurs presentat pels seus advocats contra la decisió de no deixar-lo sortir de presó per complir amb el tràmit. Esquerra Republicana ha anunciat que ho denunciaran al Tribunal Europeu de Drets Humans.
L’incident de la jornada l’ha protagonitzat l’advocat de Carles Puigdemont i l’exconseller Toni Comín. Ha intentat acreditar els dos polítics fugits a Bèlgica però la Junta Electoral Central li ho ha impedit i ha estat expulsat de la sala Constitucional.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions