El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Segons dades de l'Observatori del Càncer, l'any passat hi va haver a les Balears més de 6.200 casos d'aquesta malaltia i en preveuen més de 8.000 en el 2030
Aquesta és la campanya que ha iniciat l’associació en el Dia Mundial contra el Càncer, amb l’objectiu de crear un moviment social i aconseguir que 7 de cada 10 persones amb càncer superin la malaltia.
Segons dades de l’Observatori del Càncer, l’any passat hi va haver a les Balears més de 6.200 casos d’aquesta malaltia i en preveuen més de 8.000 en el 2030. Per aquest motiu, l’Associació fa una crida a la societat per a la prevenció, la detecció precoç i la investigació; i aconseguir, així, el 70% de supervivència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta