Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Segons dades de l'Observatori del Càncer, l'any passat hi va haver a les Balears més de 6.200 casos d'aquesta malaltia i en preveuen més de 8.000 en el 2030
Aquesta és la campanya que ha iniciat l’associació en el Dia Mundial contra el Càncer, amb l’objectiu de crear un moviment social i aconseguir que 7 de cada 10 persones amb càncer superin la malaltia.
Segons dades de l’Observatori del Càncer, l’any passat hi va haver a les Balears més de 6.200 casos d’aquesta malaltia i en preveuen més de 8.000 en el 2030. Per aquest motiu, l’Associació fa una crida a la societat per a la prevenció, la detecció precoç i la investigació; i aconseguir, així, el 70% de supervivència.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu