Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
Cada any es detecten a les Illes Balears 300 casos nous de melanoma
Protegir-se davant els rajos ultraviolats és fonamental per no patir cap malaltia a la pell. L’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) i el Col·legi Oficial de Farmacèutics de les Illes Balears (COFIB) han sortit al carrer per informar de com s’han d’emprar els fotoprotectors segons el tipus de pell de cada persona.
Cada any es detecten a Espanya 4.000 casos nous de melanoma. Només a les Illes se’n detecten 300. La prevenció és fonamental i per això el primer és conèixer quins tipus de pell té cada persona i després aplicar-se fotoprotecció cada dia.
Uns consells que han agradat als que s’han acostat fins a la paradeta. Els pròxims dies es faran aquestes proves a la UIB i després viatjarà a Menorca, Eivissa i Formentera.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023