Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'objectiu és que, el 2030, s'assoleixi una supervivència del 70% dels malalts de càncer
L’Associació Espanyola contra el Càncer duu a terme aquest dilluns, a tot l’Estat, una recollida de signatures amb motiu del “Dia Mundial de la Investigació en Càncer“.
L’objectiu és aconseguir mig milió de firmes per sol·licitar al Ministeri de Salut més inversions en investigació i que, el 2030, s’assoleixi una supervivència del 70 per cent dels malalts.
Demanen que l’Estat aporti, almenys, un 50 per cent més del que inverteix actualment.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció