Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Serà ja la tercera d'aquesta associació a Mallorca
Dimonis, batucada, ball i molt espectacle anit passada al parc de n’Hereveta de Porreres…però sobretot molta solidaritat. L’Associació Espanyola Contra el Càncer hi va fer anit la seva segona gala musical solidària.
Precisament, Porreres serà un els 13 pobles de la comarca de Llevant que tendran més pròxima una nova seu d’aquesta associació que dona suport als malalts de càncer i els seus familiars.
Els campaners estan ben orgullosos de poder acollir la nova oficina. Serà ja la tercera seu de l’Associació Espanyola Contra el Càncer a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya