L’Agènciaestatalde Meteorologiahaactivatper a aquest divendresl’avístaronjaperrissaguesa Ciutadella.L’avís estarà actiu entreles6 del matíde divendresfins a la mitjanit del mateix dia,ila previsióés quepuguihaver-hioscil·lacionsde fins a70centímetres.
Al seu compte de Facebook, el meteoròleg Agustí Jansà ha avisat aquest dijous que cap a Sant Joan es podria produir una escalada tèrmica important a les Balears. El mapa -CEP/AEMET- per a dia 24 que ha adjuntat al post mostra temperatures a 850 hPa, que ja arriben a 26 graus. 1500 m més avall el màxim teòric serien fins 15 graus més, avisa l’exdelegat de l’AEMET a les Illes.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina