Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'illa només té trajectes directes amb Mallorca, Madrid, Barcelona i Màlaga
A Eivissa, només 5 companyies operen a l’aeroport des Codolar, en un context marcat per les restriccions i els confinaments perimetrals que s’han establert en algunes comunitats autònomes. L’illa només té connexions directes amb Mallorca, Madrid, Barcelona i Màlaga, i cap amb aeroports d’altres països.
L’aeroport està mig buit, cafeteries tancades i molt poques connexions. Viatjar per feina és una de les causes justificades, independentment de les restriccions vigents, dins del territori nacional. Visitar a familiars no és una causa justificada per viatjar a comunitats autònomes com Catalunya que té un confinament perimetral. Madrid només l’ha implementat durant el pont de Tots Sants. I si viatges a l’estranger, t’has d’assegurar de com està la normativa sanitària perquè si et demanen una PCR negativa a l’aeroport d’origen i no la tens, la companyia no et permet volar.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys