Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

És una de les sorpreses previstes, dirigides als menorquins, turistes i també treballadors, per commemorar el seu mig segle de vida
Era un dilluns de 1969 quan l’Aeroport de Menorca obria les portes per primera vegada. Un esdeveniment històric que, mig segle després, celebra l’estret vincle que manté la instal·lació amb les persones que viuen a l’illa.
Els passatgers que han aterrat a les 11 i mitja d’aquest dissabte a l’aeroport de Menorca han estat rebuts amb la música de la banda menorquina de tribut a Pink Floyd, ‘The Other Side‘. L’objectiu: acostar la cultura i fer més lleugera l’espera de l’equipatge i els nervis de l’arribada en un lloc atípic com seria l’Aeroport.
L’aeroport de Menorca és la principal porta d’entrada i sortida de l’illa i, per això, són múltiples les sorpreses previstes per commemorar el seu aniversari. Una exposició fotogràfica, una exhibició aèrea sobrevolarà la Platja de Son Bou, un concurs de dibuix infantil, una carrera, i un torneig de pàdel a portes obertes són alguns dels actes que se celebraran.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions