El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Entre el novembre i el març que ve les companyies aèries han programat més de 45.800 vols, un 2,4% més que l'hivern passat. L'oferta de seients és de 7,2 milions, un 14,3% més
Imatge d'arxiu.
130L’aeroport de Palma es prepara per a una temporada d’hivern amb rècord de moviments i de capacitat, després d’una temporada alta, a l’estiu, també de rècords. Segons les dades de l’Associació Espanyola per a la Coordinació i Facilitació de Franges Horàries, a les quals ha tingut accés IB3 Notícies, entre el novembre i el març que ve les companyies aèries han programat més de 45.800 vols, un 2,4% més que l’hivern passat. L’oferta de seients és de 7,2 milions, un 14,3% més.

No obstant, aquestes dades podrien davallar segons els ajustos que fan les companyies en funció de la demanda. Pel que fa a l’octubre, els moviments programats davallen un 3,1% respecte de l’octubre de l’any passat, que va ser de rècord, però el nombre de seients augmenta un 3,3%. Aquestes dades indiquen que els avions que operen a Palma tenen cada vegada més capacitat de seients.

Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle