Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
En els set primers mesos de l'any, 16 milions de passatgers han passat per l'aeroport de Son Sant Joan
L’Aeroport de Palma ha registrat 4.234.000 passatges durant el mes de juliol. És un 1,9% més que al juliol de l’any passat. Les dades de Son Sant Joan contrasten amb els aeroports d’Eivissa i Menorca, on al juliol van davallar més d’un 3% el nombre de passatgers.
En els set primers mesos de l’any, 16 milions de passatgers han passat per l’aeroport de Son Sant Joan, un 3,8% més que l’any passat. L’Aeroport d’Eivissa ha pujat un 4,3% la xifra de passatgers, mentre que el de Menorca ha davallat un 0,2%.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire