Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Forts augments de fins al 37% previstos a tots els aeroports balears el mes de març, tot coincidint amb Setmana Santa
/ StockSnap.
32L’aeroport de Palma començarà l’hivern amb un increment de l’oferta de seients del 12,8% el desembre, i registra un increment similar durant tota la temporada d’hivern (novembre 2023-març 2024), en comparació amb la temporada anterior.
Palma és l’aeroport que més augmentarà els seients que ofereixen les companyies durant l’hivern, que superen els 7 milions, un increment de l’11,8%. Eivissa superarà el milió i mig de places, amb un lleuger increment de l’1,7%. L’aeroport de Menorca és l’únic que davalla l’oferta durant l’hivern, comparat amb l’any passat: ho fa un 4,8%, amb prop de 650.000 seients.
Segons les darreres dades d’AECFA -l’entitat que gestiona les franges horàries dels moviments aeris-, el mes de març és el que més creix als tres aeroports i amb diferència: ho fa un 37% a Palma, un 25,7% a Eivissa i un 12,7% a Menorca, comparat amb el març d’enguany.
És un clar indicador que la temporada turística arrencarà amb força, tot coincidint amb les festes de Pasqua, que l’any que ve cauen a final de març, mentre que aquest 2023 va ser durant la primera setmana d’abril.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs