Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Serà per fer una renovació integral del sostre; durant aquest període, els vols es traslladaran al mòdul C
211
L’aeroport de Palma tancarà temporalment el mòdul D a partir del pròxim 4 de novembre i fins al mes d’abril, amb l’objectiu de renovar tot el sostre del mòdul.
Segons ha informat Aena en un comunicat aquest dijous, els treballs inclouran la substitució dels sistemes de climatització i il·luminació per uns altres més moderns i eficients, la qual cosa pretén aconseguir una millora significativa en el rendiment energètic de l’edifici. A més, es canviarà el revestiment del fals sostre.
Durant aquest període, els vols es traslladaran al mòdul C. A més, el mòdul A, que normalment tanca durant la temporada d’hivern, romandrà operatiu per facilitar una gestió més fluida del trànsit de passatgers.
Aquestes actuacions s’emmarquen dins del Pla d’acció climàtica d’Aena, que promou un model aeroportuari més eficient, modern i respectuós amb l’entorn.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703