El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Per aquest dissabte hi ha programats 44 vols entre els nacionals i internacionals
Passadissos en silenci i panells informatius a la mínima expressió. És l’estampa de l’aeroport de Palma, on aquest dissabte hi ha programats 44 vols entre els nacionals i els internacionals. A les 8.30 del matí ha aterrat el primer avió, un dels darrers vols que operen a Son Sant Joan amb l’estat d’alarma. A bord hi han viatjat una dotzena de passatgers procedents d’Amsterdam.
Són viatgers internacionals que aterren amb un dubte: si se’ls aplica o no la quarentena per a viatgers internacionals que s’aplica des del 15 de maig. Segons han relatat a IB3 Notícies els passatgers, la documentació que han rebut en aterrar no els obliga a fer els 14 dies de quarantena. Només l’hauran de fer fins a la mitjanit, quan s’aixeca l’estat d’alarma.
El matí ha transcorregut sense turistes a l’aeroport. A les 12 del migdia ha sortit un vol cap a Frankfurt. La majoria de passatgers són residents que viatgen per veure la família o que fan escala a la ciutat alemanya.
Per l’horabaixa d’aquest dissabte hi ha programades 8 sortides i 6 arribades a l’aeroport de Palma.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle