Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La unitat militar també ha actuat a l'hospital residència de Cas Serres
La Unitat Bàsica de Desinfecció de la Comandància General de Balears ha estat actuant, per primera vegada, en un aeroport de les illes. Ha estat al d’Eivissa. Els militars han arribat avui a l’illa i s’hi estaran fins a principis de la setmana que ve, i actuaran a altres infraestructures considerades sensibles.
Un equip de Sapadors i un altre de Desinfecció han polvoritzat amb aerosols, a força de lleixiu, zones comunes. A més d’aplicar un compost a base d’alcohol a punts concrets de la terminal, on operaris i usuaris solen palpar. Tot i que encara que el trànsit a l’aeroport s’ha reduït molt per la crisi sanitària.
Uns treballs que formen part d’un pla de Desinfecció d’infraestructures sensibles. Aquesta unitat militar també ha actuat a l’hospital residència de Cas Serres.
La seva feina a les Pitiüses no s’acabarà avui. Desinfectaran la terminal del Port d’Eivissa i després aniran a Formentera.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"