Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'alerta taronja per pluges romandrà així fins les 18.00 hores de diumenge
A poc a poc l’aeroport d’Eivissa va recuperant la normalitat, tot i que encara s’arrosseguen retards en l’hora de sortida dels vols com a conseqüència del mal temps i de diverses cancel·lacions.
En total aquest matí s’han cancel·lat 3 vols, dos Palma-Eivissa i un Eivissa-Palma.
També aquest matí quatre vols procedents del Regne Unit amb destinació Eivissa han hagut de ser desviats als aeroports de Reus, València i Mallorca per la tempesta.
La pluja ha deixat avui a Eivissa de mitjana 32 litres per metre quadrat.
Les previsions indiquen que aquesta nit tornarà a activar-se l’avís taronja per pluges i romandrà així fins a les 18.00 hores de diumenge.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció