Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'alerta taronja per pluges romandrà així fins les 18.00 hores de diumenge
A poc a poc l’aeroport d’Eivissa va recuperant la normalitat, tot i que encara s’arrosseguen retards en l’hora de sortida dels vols com a conseqüència del mal temps i de diverses cancel·lacions.
En total aquest matí s’han cancel·lat 3 vols, dos Palma-Eivissa i un Eivissa-Palma.
També aquest matí quatre vols procedents del Regne Unit amb destinació Eivissa han hagut de ser desviats als aeroports de Reus, València i Mallorca per la tempesta.
La pluja ha deixat avui a Eivissa de mitjana 32 litres per metre quadrat.
Les previsions indiquen que aquesta nit tornarà a activar-se l’avís taronja per pluges i romandrà així fins a les 18.00 hores de diumenge.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata