Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Aquest dissabte els usuaris facturaven en direcció a les seves destinacions sense incidències
L’operativa a l’aeroport des Codolar, a Eivissa, ha recuperat la normalitat, tot i que els retards en sortides i arribades s’arrossegaren durant unes hores al llarg de la jornada d’aquest divendres.
Tot, després de restringir l’espai aeri durat aproximadament uns 40 minuts, entre les 9:38 i les 10:18 minuts del matí pel coet xinès fora de control.
Segons un portaveu d’AENA, les principals incidències a l’aeroport d’Eivissa foren en els vols interilles i amb Barcelona. Aquest dissabte els usuaris facturaven en direcció a les seves destinacions sense incidències, tampoc de la vaga de Vueling ni climàtiques.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals