Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Diego Rivas assegura que finalment no es realitzaran tests massius als futbolistes
Els equips professionals de Primera i Segona Divisió també poden començar a entrenar, però cap d’ells ho ha fet encara. Els futbolistes primer han de passar un examen mèdic que indiqui si poden estar contagiats.
Per analitzar aquest tema hem parlat amb el secretari de l’Associació de Futbolistes Espanyols, Diego Rivas, per conèixer tots els detalls i els protocols de tornada als entrenaments.
Rivas assegura que no es faran tests massius als futbolistes i que s’hauran de complir totes les mesures de seguretat per evitar qualsevol contagi. La tornada als entrenaments deixa molts de dubtes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella