Diego Rivas assegura que finalment no es realitzaran tests massius als futbolistes
Els equips professionals de Primera i Segona Divisió també poden començar a entrenar, però cap d’ells ho ha fet encara. Els futbolistes primer han de passar un examen mèdic que indiqui si poden estar contagiats.
Per analitzar aquest tema hem parlat amb el secretari de l’Associació de Futbolistes Espanyols, Diego Rivas, per conèixer tots els detalls i els protocols de tornada als entrenaments.
Rivas assegura que no es faran tests massius als futbolistes i que s’hauran de complir totes les mesures de seguretat per evitar qualsevol contagi. La tornada als entrenaments deixa molts de dubtes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros
Miquel Gual ha formalitzat la compra del 75 % de l'embotelladora