Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La patronal estima que no es recuperaran les xifres d'abans de la pandèmia fins, com a mínim, el 2023
A Formentera, a més, les connexions marítimes amb Eivissa s’han vist molt reduïdes en al darrer any… són moltes manco de les que hi havia abans de la pandèmia. A les portes de la temporada turística, la situació encara s’allunya de la normalitat…Segons l’APEAM, si comparem el nombre de trajectes actuals amb els que hi havia per aquestes dates en un any convencional, l’afluència ha davallat un 30 per cent.
Ara mateix, hi ha 33 trajectes entre les Pitiüses en cada direcció. Les navilieres esperen que, per aquesta temporada, s’opti per la barca per arribar de la Península. La sensació de seguretat que aporta viatjar amb vehicle propi consideren que farà que molts es decantin per viatjar per via marítima. Tot i això, el nombre de reserves encara és mínim i no esperen que es reactivi fins que no s’alci l’estat d’alarma. La patronal estima que no es recuperaran les xifres d’abans de la pandèmia fins, com a mínim, el 2023. Els que avui viatjaven entre les Pitiüses consideren que el nombre de trajectes que hi ha ara mateix entre Eivissa i Formentera són suficients.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata