Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
En un informe, es confirma que és un fàrmac experimental i no un nutracèutic
L’Agència Espanyola del Medicament afirma que el Minerval és un medicament que està en fase experimental i que, per tant, no es pot vendre.
Aquesta setmana, l’organisme ha fet arribar un informe al jutge instructor del cas Minerval, en el qual es descarta que aquesta substància sigui considerada un nutracèutic, tal com mantenia la defensa del catedràtic Pablo Escribà.
Ara, el jutge està pendent d’un informe de la Policia i l’Agència Tributària que li permetrà conèixer els comptes de la Fundació Maratón, a través de la qual s’haurien fet els suposats pagaments.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes