El jugador del Reial Mallorca suma sis gols en quinze jornades
Foto: rcdmallorca.es
19 Escolta l’entrevista del davanter mallorquinista a Ib3 Ràdio
El futbolista del Reial Mallorca Lago Junior ha comentat l’actualitat de l’equip al programa Esports 3, d’Ib3 Ràdio. Ho ha fet després que el conjunt vermell ha guanyat per 2-0 davant l’Elx i s’ha situat ja amb 13 punts d’avantatge sobre el segon classificat del grup 3 de Segona B, el filial del Vila-Reial. Lago Junior ha assegurat que “des de principi de temporada sabíem que era molt important ser humils, perquè si no ho ets, resulta molt difícil competir a Segona B”.
El davanter del Reial Mallorca, que en quinze jornades ha marcat els mateixos gols que en tota la passada temporada -sis-, ha reconegut que enguany el panorama és molt diferent respecte del darrer any: “Enguany tenc molta més confiança. En canvi, l’anterior temporada, intentava el mateix al terreny de joc, però no em sortia”.
En relació a l’ampli marge de punts que té el Reial Mallorca en comparació als seus perseguidors, Lago Junior ho té clar: “La clau és estar sempre concentrats i marcar-nos objectius a curt termini. El primer, que era el de fer campió d’hivern, ja l’hem d’aconseguit. Hem d’anar a poc a poc. Em vaig quedar al Mallorca per tornar al futbol professional, i encara hem de seguir lluitant perquè queda molt per fer”, ha destacat a Esports 3.