La patronal que agrupa algunes de les grans empreses recorda que preparen un informe amb dades concretes del pes del sector i que estarà enllestit abans que acabi l'any
Primera reacció de l’associació empresarial de cotxes de lloguer Baleval. La patronal que agrupa algunes de les grans empreses del sector es mostra preocupada per l’anunci de limitar el nombre de vehicles de lloguer i ha demanat diàleg al Consell de Mallorca.
Baleval ha sol·licitat també, a través d’un comunicat, una reunió amb el president del Consell, Llorenç Galmés, i ha recordat que preparen un informe amb dades concretes del pes del sector i que estarà enllestit abans que acabi l’any. Recordam que l’altra associació de cotxes de lloguer, Aevab, a la qual pertanyen unes 120 petites empreses, sí que ha donat suport a la mesura, destacant que a Mallorca sobren cotxes de lloguer, segons el seu càlcul, entre 30.000 i 40.000.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid