Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Serà una de les composicions que interpretarà l'orquestra de l'Acadèmia 1830, juntament amb peces de Copland i Piazzola
La composició de Laia Vallès ‘Modular Strings: Rural’ sonarà aquest dimarts per primera vegada de cara al públic. Serà al Teatre Principal de Palma, en el darrer concert del Festival de Música Clàssica que fa cada any l’Acadèmia 1830.
Vallès ha fet aquesta investigació musical gràcies a una beca de l’Institut d’Estudis Baleàrics. Parteix d’improvisacions fetes amb sintetitzadors modulars i transcrites després per a una petita orquestra.
El concert ‘Les altres músiques del segle XX’ continuarà amb un repertori més clàssic, amb la Primavera Apalatxe d’Aaron Copland i diversos tangos de Piazzolla.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia