El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Pere Galiana: "Conèixer la manera en què una societat ha gestionat l'aigua, ens ajuda a descobrir la seva història"
Conèixer la manera en què una societat ha gestionat l’aigua ens ajuda a descobrir la seva història. Així ho fa l’investigador Pere Galiana al seu darrer llibre, que ha titulat “L’aigua a Palma”. L’ha presentat avui capvespre a Cort. L’aigua és un recurs indispensable per a qualsevol assentament humà. A Palma, des de temps immemorials, s’ha aprofitat l’aigua del subsol i de fonts com la de la Vila, d’en Baster i del Mestre Pere.
Les diferents civilitzacions que han poblat la ciutat han anat desenvolupant una xarxa de subministrament que encara perdura avui dia. Gràcies al batle Emili Darder i a l’enginyer Josep Zaforteza, s’inicià un procés de sanejament i canalització de l’aigua a Palma que culminà amb el naixement d’EMAYA. Una realitat que pot passar desapercebuda al nostre present.
L’investigador Pere Galiana recull més de 20 anys de recerca entorn de la gestió de l’aigua i els molins al seu tretzè llibre. El presentarà aquest divendres al Coll d’en Rabassa, i la setmana que ve a Sant Jordi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears