Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Aquesta construcció, el disseny de la qual s'atribueix a Gaudí, tenia problemes estructurals d'ençà de la seva creació el 1913
El mal temps ha fet que s’esfondràs el IV misteri del Rosari del camí del Pujol dels Misteris, a Lluc. Els seus fonaments i la seva estructura estaven malmesos, i l’aigua que ha caigut de manera continuada aquests dies ha provocat que s’esbaldregàs per complet. Tot i que el monument modernista està esfondrat per complet, el Bisbat de Mallorca assegura que el podrà reconstruir perquè els elements principals han quedat intactes. Parlam del dels plafons metal·lics amb escenes i les pedres esculpides més monumentals, com és la corona que en rematava la part superior. Aquest era l’aspecte que tenia abans:
I així és com està en aquests moments:
El camí dels Misteris i tots els seus monuments es varen acabar de construir l’any 1913. Tot i que mai no s’ha sabut amb certesa qui els dissenyà, sempre s’ha pensat que Guadí hi va entervenir, perquè el 1913 l’arquitecte era a Mallorca per reformar la Seu, i visità Lluc diverses vegades.
136 incidències: ‘Blas‘ talla carreteres i esfondra el IV misteri de Lluc
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència