La jove mallorquina que viatjava a un dels trens continua desapareguda
En un primer moment s'havia informat que havia estat ingressada en un hospital de Toledo
L'arxipèlag es troba en avís groc per mala mar amb ones que poden superar els 3 metres
Darreres coces d’aquesta borrasca profunda que ahir i avui ens deixa a Balears una situació d’inestabilitat amb fortes pluges, vent i mala mar. Continuarem així en les properes hores i possiblement s’allargarà fins a mitjanit.
Tot l’arxipèlag es troba en aquests moments en avís groc per mala mar amb ones que poden superar els 3 metres d’altura.
El vent també bufa amb força i a les pitiüses i Mallorca amb ratxes de fins a 80 quilòmetres per hora. Puntualment els 100, als cims de la Serra de Tramuntana. On més ha plogut avui ha estat a Sant Lluís, 30 litres, 24 a Lluc i 22 a Alaró.
Avís groc a les Illes per forts vents i ones de tres metres d’altura
Disculpau, els comentaris es troben tancats
En un primer moment s'havia informat que havia estat ingressada en un hospital de Toledo
Un lladre entra de matinada a diverses cases i se'l deté quan intentava robar un patinet
La Comissió d’Investigació d’Accidents Ferroviaris havia elevat la xifra a 74 a la seva pàgina web, però l’ha rectificada minuts després