Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La baixa pressió començarà a allunyar-se de les Illes el dimecres
Aquesta setmana començarà amb un temps clarament inestable, sobretot demà i passat demà. És a dir, dilluns i dimarts. Avui ja n’hem tengut el primer tast amb unes precipitacions febles que s’intensificaran pròximes 48 hores.
L’altre gran protagonista que marcarà el temps les pròximes jornades serà el vent de component nord. Tornarà a bufar amb intensitat, sobretot al nord de les Illes, amb cops que poden superar els 80 km/h. Amb això, vendrà associada de bell nou l’alteració marítima amb ones que podrien superar els 4 metres d’altura. Per tant, ens esperen dues jornades complicades pel que fa al temps i durant es quals se sumaran encara més litres en el conjunt de tot l’arxipèlag.
A partir de dimecres, aquesta baixa pressió començarà a allunyar-se de les Illes tot generant moltes més estones de sol després d’uns dies molt grisos. Així, es donaria per finalitzat l’episodi de precipitacions més important d’aquest any 2021.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval