Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La presidenta Prohens no ha concretat quan ni com es faria aquesta moratòria
Aixecar la moratòria turística, la compra d’establiments hotelers obsolets per esponjar les zones madures i analitzar la limitació de vehicles per reduir la sensació de saturació que hi ha a les carreteres. Són algunes de les apostes compartides per tots els consells insulars per gestionar de manera coordinada amb vista a la temporada que ve. Malgrat tot, ni la presidenta ni el Consell de Mallorca han detallat ni quan ni la manera com es faria aquesta moratòria.
L’Executiu assegura que no creu en la moratòria turística en vigor i, per això, treballa amb els consells insulars per aixecar-la. La presidenta Prohens, però, no concreta quan ni la manera com ho faran.
El Consell de Mallorca considera que l’illa té un problema per gestionar la demanda i afirma que estudien què cal fer amb les 17.000 places turístiques eliminades pel Pacte la legislatura passada.
La limitació de vehicles per reduir la sensació de saturació ha estat una altra de les qüestions. Eivissa promourà una iniciativa legislativa popular en aquest sentit.
Menorca compta amb la col·laboració de la Policia Local per detectar oferta turística il·legal.
I Formentera treballa per aconseguir més agents de la Guàrdia Civil.
El cicle de l’aigua ha estat un altre dels temes que hi ha hagut damunt la taula.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia