Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La instal·lació es troba en molt mal estat per un conflicte sobre el seu ús amb l'empresa propietària dels terrenys i l'administració
Clots, i més clots. Així es troba l’aparcament de la platja més extensa de Menorca, la de Son Bou, on el juliol i agost hi arriben a anar 3.500 persones diàries. Els terrenys que s’utilitzen per a estacionar-hi els vehicles són propietat d’una empresa, Edivissa, tot i que per la seva proximitat a l’entorn natural és Costes qui en té la tutela. Aquesta situació provoca que no se’n faci el manteniment, fins al punt que alguns conductors opten per a no estacionar-hi.
L’Ajuntament ha presentat al·legacions al Pla territorial insular per a establir una solució definitiva i demana que prevegi aquesta àrea com aparcament.
L’empresa ha sol·licitat a Costes una concessió administrativa i el consistori acreditarà l’interès públic de la zona per a facilitar-ho. I és que a aquest terreny hi caben 400 cotxes i cada dia durant l’estiu hi arriben a passar un miler de vehicles.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat