Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquest és el resultat d'un projecte que inclou l'ampliació d'alguns aparcaments ja existents, el condicionament de terrenys propis i l'expropiació d'altres
L’Ajuntament d’Andratx incorporarà entre 700 i 800 places noves d’aparcament a tot el municipi durant la pròxima legislatura. Aquest és el resultat d’un projecte que inclou l’ampliació d’alguns aparcaments ja existents, el condicionament de terrenys propis i l’expropiació d’altres.
Un solar, al carrer de Galícia, serà d’aquí a poc un aparcament per a una seixantena de vehicles. És un dels pilars del projecte que el consistori andritxol ha posat en marxa per ampliar-ne les places a curt termini. El pla inclou actuacions a tots els nuclis del municipi. A Sant Elm, per exemple, el pàrquing disponible ampliarà la seva capacitat en un 50%. Algunes d’elles significaran, també, l’expropiació de terrenys.
Fins a 15.000 metres quadrats s’expropiaran per fer-hi nous aparcaments. Una mesura esperada i desitjada pels comerciants del municipi i també pels veïnats, que veuen des de fa temps com la manca d’aparcaments és un dels principals problemes a Andratx.
A més, pròximament el consistori aprovarà una normativa per la qual els propietaris d’un gual hi podran estacionar davant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats