Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Aquest és el resultat d'un projecte que inclou l'ampliació d'alguns aparcaments ja existents, el condicionament de terrenys propis i l'expropiació d'altres
L’Ajuntament d’Andratx incorporarà entre 700 i 800 places noves d’aparcament a tot el municipi durant la pròxima legislatura. Aquest és el resultat d’un projecte que inclou l’ampliació d’alguns aparcaments ja existents, el condicionament de terrenys propis i l’expropiació d’altres.
Un solar, al carrer de Galícia, serà d’aquí a poc un aparcament per a una seixantena de vehicles. És un dels pilars del projecte que el consistori andritxol ha posat en marxa per ampliar-ne les places a curt termini. El pla inclou actuacions a tots els nuclis del municipi. A Sant Elm, per exemple, el pàrquing disponible ampliarà la seva capacitat en un 50%. Algunes d’elles significaran, també, l’expropiació de terrenys.
Fins a 15.000 metres quadrats s’expropiaran per fer-hi nous aparcaments. Una mesura esperada i desitjada pels comerciants del municipi i també pels veïnats, que veuen des de fa temps com la manca d’aparcaments és un dels principals problemes a Andratx.
A més, pròximament el consistori aprovarà una normativa per la qual els propietaris d’un gual hi podran estacionar davant.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"