La primera mostra ha estat de 510 persones i se'ls farà un seguiment mensual
L’Ajuntament d’Andratx, juntament amb la UIB, du a terme un estudi serològic de la covid-19 en el municipi amb l’objectiu de comparar els nivells d’anticossos entre els treballadors essencials i els no essencials. La primera mostra ha estat de 510 persones, i cada mes se’ls farà un seguiment. L’estudi durarà sis mesos i es faran un total de 5.400 proves.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa