Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Set-cents contenidors cremats des de dimarts
L’Ajuntament de Barcelona ha quantificat els danys en quasi bé 130.000 euros en només una nit. Des de dimarts ja s’han cremat 700 contenidors. Per aquesta raó, l’Ajuntament ha decidit treure’n un centenar per evitar que s’emprin com a barricada.
Després de la cinquena nit d’aldarulls, un dia més, toca valorar els danys. Al Palau de la Música, han romput vidres històrics, part del patrimoni de la ciutat. Les botigues saquejades fan inventari.
Els veïnats varen avisar als propietaris d’aquest negoci.
La patronal Foment del Treball demana més fermesa. El conseller d’Interior s’ha reunit amb sindicats policials per acostar posicions. I Salvador Illa acusa el Govern en funcions de girar l’esquena als agents.
Ahir es varen detenir 38 persones a tot Catalunya. A Barcelona, l’Ajuntament parla de gairebé 130 MIL euros en danys en només una nit, i 700 contenidors cremats des de dimarts.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat