Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Cerquen una dona de baixa estatura, de mitjana edat i que sol dur el cap cobert amb un mocador a més d'unes grans lleres de sol
L’Ajuntament de Campos demana la col·laboració ciutadana per localitzar una dona que intenta robar a la gent gran del poble. N’aporten una descripció: cerquen una dona de baixa estatura, de mitjana edat i que sol dur el cap cobert amb un mocador a més d’unes grans lleres de sol. El consistori assegura que, en els darrers mesos, han percebut un increment de la delinqüència al municipi i reclama més efectius policials. Jaume Barceló és una de les víctimes. Té 95 anys. Fa uns dies, anava amb la seva bicicleta pel Camí del Figueral, on no acostuma a passar gaire gent, quan de sobte es va trobar amb una dona que li va acabar robant.
A la cartera duia prop de 100 euros, però diu que per estalviar-se problemes, va decidir no denunciar. Fins que fa uns dies, el seu nét va veure per les xarxes socials que una altra veïnada de Campos, d’uns 80 anys, havia patit un intent de robatori molt semblant. En aquest cas havia estat a la confluència dels carrers Prim i Rigo. En ambdós casos, la descripció de la dona era molt similar.
La Policia Local n’investiga els fets; però l’Ajuntament també demana la col·laboració ciutadana. Diuen que necessiten més policies per aturar un increment dels delictes que noten des de fa mesos.
També alerten la resta de municipis, ja que sospiten que la dona que cerquen no és resident a Campos i que podria actuar també en altres zones.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat