El Consistori campaner veu difícil que enguany puguin obrir-los per problemes relacionats amb la seva ubicació
L’Ajuntament de Campos ha suspès aquest dilluns el concurs per a l’explotació dels sis xibius temporals i per al servei de gandules i para-sols a les platges del municipi. En el rerefons d’aquesta suspensió hi ha les al·legacions presentades per particulars i pel GOB sobre la ubicació d’aquests quiosquets.
El batle de Campos, Sebastià Sagreras, ha explicat a IB3 Televisió que espera poder resoldre aquestes reclamacions aquesta mateixa setmana. Amb tot, veu complicat que enguany es puguin obrir els quiosquets que han de substituir els sis xibius enderrocats la setmana passada, ja que no queda clar on s’han d’ubicar.
Enguany, el Consistori els volia posar allà on hi havia els anteriors, però des de la Conselleria de Medi ambient es demana que s’ubiquin en un altre lloc i a un míním de 6 metres de les dunes.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys