Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'augment de la retribució dels agents pot tancar el conflicte entre les dues parts
L’Ajuntament de Capdepera i la Policia Local han arribat a un principi d’acord per augmentar la retribució dels agents que pot tancar el conflicte entre les dues parts. Ha estat a la reunió que s’ha fet aquest divendres al matí a l’Ajuntament. Els policies locals reclamaven un augment de sou perquè asseguren que estan en pitjor condicions que a la resta de pobles i això fa que hi hagi 6 places vacants que no es poden cobrir.
L’Ajuntament al·legava que amb la llei Montoro no es podia arribar a la xifra que demaven els policies, però aquest divendres ha accedit a pujar els complements un 50%, el que suposa entre 470 i 500 euros més per agent. A mitjans de la setmana que ve hi haurà una nova reunió per verificar si la puja té l’autorització de delegació de govern.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat