Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Se suministrarà aigua dessalada per rebaixar els nitrats a les urbanitzacions que actualment no tenen aigua potable
L’Ajuntament de Ciutadella ultima la compra de l’empresa Aigües de Cala Blanca. D’aquesta manera pretén per garantir l’abastiment d’aigua potable als prop de 700 abonats que té a les urbanitzacions de Sa Caleta, Cala Blanca i Santandria. El consistori ja té preparada una modificació de crèdit per adquirir els motors, dipòsits i instal·lacions de l’empresa. Una operació de la qual no n’ha trascendit encara l’import total perquè, segons fonts municipals, encara s’estan negociant alguns detalls.
L’empresa fa anys que reclamava al consistori aquesta operació, que s’ha accelerat després que el novembre passat s’informés als abonats que l’aigua no era potable per estar contaminada per nitrats. Amb la compra per part de l’Ajuntament es podrà fer arribar l’aigua dessalada i abastir d’aigua potable aquestes urbanitzacions. Per això, però, caldra fer un nou conveni amb l’Abaqua pel qual s’adquirirà més volum d’aigua tractada.
L’aigua dessalada podria abastir immediatament els habitants, però de cara a l’estiu caldria fer obres per l’augment de la demanda.
Els 700 abonats d’Aigües Cala Blanca porten des de novembre sense aigua potable.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella