Mor un home de 61 anys en un accident laboral a Manacor
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora

El batle de Ferreries, Josep Carreres, i la regidora de Medi Ambient, Enriqueta Camps, aposten també per incrementar l'oferta de transport públic
Enriqueta Camps, al centre, i Josep Carreres, a la dreta, durant el debat celebrat a IB3
15El batle de Ferreries, Josep Carreres, ha afirmat aquest dimecres que Cala Galdana té un problema de logística i de manca d’estacionaments durant les setmanes més fortes de la temporada turística,sobretot dins juliol i agost. Per aquest motiu, l’Ajuntament cerca fórmules per aconseguir més places.
El batle, de l’Entesa de l’Esquerra de Ferreries, que no optarà a la reelecció, s’ha referit a Cala Galdana durant el debat sobre la gestió municipal d’aquest mandat que s’ha celebrat aquest dimecres a IB3. Carreres també ha deixat clar que creu que l’urbanització no necessita més places turístiques.
A més, Carreres i la regidora de Medi Ambient, la socialista Enriqueta Camps, han afegit que s’ha de continuar apostant pel transport públic i per incrementar freqüències, sobretot en les hores d’entrada i sortida dels treballadors de Cala Galdana, tot i que sigui deficitari en un inici el servei d’autobus.
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència