Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Tot i això, demana als particulars afectats que també avaluïn l'abast de la destrossa
Jornada de neteja aquest dimecres a Ferreries. Els treballadors de la brigada han fet feina tot el matí, sense descans, per poder fer net tot el fang que van deixar les fortes pluges d’aquest dimarts.
La zona més afectada ha estat el polígon industrial, on són nombroses les naus que han quedat completament anegades, com la nau municipal on, fins i tot, la força de l’aigua se’n va endur les parets laterals. Per tant, moment també de quantificar els danys. L’ajuntament i el Consell han començat a valorar avui els que afecten carreteres, camins i infraestructures públiques. La batlessa veu difícil que prosperi la declaració de zona catastròfica, però demana als particulars afectats que també avaluïn l’abast de la destrossa.
Menorca continuarà 24 hores més en alerta taronja, fins aquest dijous capvespre, davant el risc de fortes pluges de fins a 40 litres per metre quadrat lluny dels 124 que ahir van convertir aquest poble en l’epicentre de la DANA a les Illes.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions