Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Ell nega els fets i ha denunciat que les persones que hi viuen són ocupes
L’Ajuntament de Manacor confirma que el propietari dels habitacles descoberts a una finca rústica del municipi té obert un expedient anterior per llogar altres infrahabitatges dins de la ciutat.
Tant l’Ajuntament com el Govern confirmen que aquest propietari cobra lloguer. Ell nega els fets i diu que les persones que hi viuen són ocupes i així ho ha denunciat.
Segons l’Ajuntament, és la seva manera d’actuar. Fa 5 anys va cometre el mateix delicte a un edifici del municipi. En aquell moment l’Ajuntament va poder actuar perquè hi tenia competències. Les cases del carrer de Lepanto romanen precintades. Ara s’espera que es puguin desallotjar les barraques de la finca rústica.
La Conselleria d’Habitatge ja ha sancionat el llogater i la denúncia està en fase inicial. La creació d’infrahabitatges es considera una infracció molt greu i el propietari s’exposa a una sanció de prop d’1 milió d’euros.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte