Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
S'invertiran 170 mil euros per acabar amb la humitat que afecta a la planta superior de l'edifici
El mal estat de conservació de les façanes de la Torre dels Enagistes, a Manacor, provoca humitats a les parets de la planta superior del Museu d’Història de la ciutat. Ara l’Ajuntament vol resoldre aquest problema i durà a terme una intervenció global a les façanes per impermeabilitzar l’edifici, que data del segle XIV.
La intervenció que es durà a terme preveu refer les juntes de les façanes exteriors de l’edifici per impermeabilitzar-les i garantir-ne la conservació. També es restauraran alguns elements de marès que es troben a les portes i finestres o en algunes cantonades. Es farà de manera que es conservi l’essència de l’edifici.
La restauració de les façanes de la Torre dels Enagistes té un pressupost de 170 mil euros i s’inclou dins un pla de conservació d’altres edificis municipals, com és l’Ajuntament. Les obres està previst que s’executin abans de final d’any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma