Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Consistori presenta quatre projectes a la convocatòria del pla anual de turisme sostenible, per un import de fins a 16 milions d'euros
L’Ajuntament de Manacor insta el Govern a comprar la finca de Cala Varques amb doblers de l’Impost de Turisme Sostenible i demana un projecte de gestió conjunta per aquest paratge protegit. És una de les quatre propostes que el Consistori ha presentat a la convocatòria del pla anual de turisme sostenible, per un import d’entre 15 i 16 milions d’euros.
El projecte de Cala Varques, a una zona de 50 quarterades i 23 parcel·lacions, té un pressupost de prop de 4 milions d’euros. Els altres tres projectes presentats són la instal·lació d’una desnitrificadora per potabilitzar l’aigua del municipi, un pla de mobilitat sostenible per a Porto Cristo i la renovació elèctrica de vehicles municipals.
El projecte de la desnitrificadora, pressupostat en 3,7 milions d’euros, es considera prioritari i urgent pel municipi, que no pot proveir els seus habitants d’aigua potable. D’altra banda, el projecte de mobilitat sostenible, de 7,7 milions de euros, consisteix a facilitar l’aparcament a la zona turística, mitjançant la construcció de 330 places de pàrquing.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703