Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
El Consistori presenta quatre projectes a la convocatòria del pla anual de turisme sostenible, per un import de fins a 16 milions d'euros
L’Ajuntament de Manacor insta el Govern a comprar la finca de Cala Varques amb doblers de l’Impost de Turisme Sostenible i demana un projecte de gestió conjunta per aquest paratge protegit. És una de les quatre propostes que el Consistori ha presentat a la convocatòria del pla anual de turisme sostenible, per un import d’entre 15 i 16 milions d’euros.
El projecte de Cala Varques, a una zona de 50 quarterades i 23 parcel·lacions, té un pressupost de prop de 4 milions d’euros. Els altres tres projectes presentats són la instal·lació d’una desnitrificadora per potabilitzar l’aigua del municipi, un pla de mobilitat sostenible per a Porto Cristo i la renovació elèctrica de vehicles municipals.
El projecte de la desnitrificadora, pressupostat en 3,7 milions d’euros, es considera prioritari i urgent pel municipi, que no pot proveir els seus habitants d’aigua potable. D’altra banda, el projecte de mobilitat sostenible, de 7,7 milions de euros, consisteix a facilitar l’aparcament a la zona turística, mitjançant la construcció de 330 places de pàrquing.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons