Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Serveis Socials ja compta amb un pressupost extra de 500.000 euros i 200 famílies han demanat ajuda
La crisi de la COVID-19 està colpejant de manera més contundent els col·lectius vulnerables. Els ajuntaments fan feina en aquest sentit per posar en marxa polítiques municipals per tal de pal·liar aquests efectes.
Aquest dimarts, l’Ajuntament de Manacor ha anunciat que revisaran les partides pressupostàries per a l’any que ve i valoraran els projectes i inversions que es poden ajornar o anul·lar per tal de destinar més pressuposts a l’àrea de Serveis Social.
Els departaments que podrien veure’s afectats serien els de festes, fires i cultura. El Consistori ha recordat, que des que va començar l’estat d’alarma, 200 famílies han demanat ajuda als serveis socials i que l’Ajuntament ha destinat prop de 500.000 euros als col·lectius més desafavorits.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat