Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Serveis Socials ja compta amb un pressupost extra de 500.000 euros i 200 famílies han demanat ajuda
La crisi de la COVID-19 està colpejant de manera més contundent els col·lectius vulnerables. Els ajuntaments fan feina en aquest sentit per posar en marxa polítiques municipals per tal de pal·liar aquests efectes.
Aquest dimarts, l’Ajuntament de Manacor ha anunciat que revisaran les partides pressupostàries per a l’any que ve i valoraran els projectes i inversions que es poden ajornar o anul·lar per tal de destinar més pressuposts a l’àrea de Serveis Social.
Els departaments que podrien veure’s afectats serien els de festes, fires i cultura. El Consistori ha recordat, que des que va començar l’estat d’alarma, 200 famílies han demanat ajuda als serveis socials i que l’Ajuntament ha destinat prop de 500.000 euros als col·lectius més desafavorits.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo