L'Ajuntament de Maó cedeix un pis amb 10 llits per a víctimes
L’Ajuntament de Maó ha cedit al Consell un pis per a dones víctimes de violència masclista que tenen fills a càrrec seu. L’immoble és una herència que va rebre l’administració municipal, té 10 places i la cessió s’ha fet per una dècada prorrogable. El pis està pensat com a eina per ajudar les dones a reprendre la seva vida mentre hi fan una estada d’entre 6 mesos i dos anys. Amb aquest, el Consell gestiona 3 pisos amb 27 llits en total. L’administració insular atén devers 600 dones a Menorca i avança que els casos s’han agreujat després del confinament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda