L’Ajuntament de Maó demana als vesins de Llucmaçanes que mantenguin les seves propietats netes de vegetació per garantir la seguretat a les vies d’accés al nucli. Els residents habituals perceben, des de fa uns anys, que alguns propietaris no poden els ullastres i no retiren els enderrossalls de les parets seques que cauen, cosa que dificulta la circulació pels camins, que són estrets. L’Ajuntament ha enviat una carta a tots els domicilis avisant de la necessitat que cada propietari faci un manteniment correcte de la seva finca. En cas contrari, avisa, es prendran mesures.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa