Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

L'oposició demana responsabilitats a l'equip de govern
Els responsables de l’Ajuntament de Maó cerquen solucions a la qualitat de l’aigua que ara no és potable. El batle de Maó, Héctor Pons, responsabilitza Hidrobal-l’empresa concessionària del servei- de la crisi que pateix la ciutat per l’abastiment d’aigua potable i recomana no consumir-ne.
El consistori ha convocat una comissió per trobar solucions, una reunió en la qual Pons ha anunciat tres mesures: nomenar un tècnic per centralitzar la gestió de l’aigua, clarificar els processos de comunicació amb Hidrobal i obrir-li un expedient per identificar possibles incompliments. “La responsabilitat de la gestió i distribució de l’aigua és d’Hidrobal”, ha declarat Pons.
L’oposició demana responsabilitats a l’equip de govern
Ara Maó demana la dimissió de la primera tinent de batle d’Urbanisme, Dolores Antonio, així com una auditoria interna per saber quan va obrir el tràmit de comunicació interna amb Hidrobal. El PP va més enllà: demana la dimissió del batle i no descarta emprendre accions legals.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer