Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Les instal·lacions de primera no es van adjudicar l'any passat i ara mateix estan en estat d'abandó
Imatge del balneari 5 de Platja de Muro. Foto C. Alzamora
365L’Ajuntament de Muro treballa per reobrir els 4 balnearis de Platja de Muro que han quedat sense concessió i que ara estan en estat d’abandó. En el concurs de l’any passat va guanyar la concessió l’empresa Sarita Beach, però l’ajuntament va al·legar que no havia complit els avals i no va poder obrir. Ara el conflicte entre l’empresa i el consistori és als tribunals.
Mentrestant, en el ple de l’ajuntament d’aquest dimecres capvespre, l’equip de govern va aprovar adjudicar el servei a les empreses que varen quedar en segon lloc en els balnearis 2, 3 i 5, mentre que el 8 ha quedat desert. Ara s’obre un termini perquè Sarita Beach recorri. I si no ho fa, les noves empreses es faran càrrec del servei.
Aquests balnearis suposen un ingrés de 360.000 euros anuals, que l’ajuntament està deixant de rebre. El batle de Muro, Miquel Porquer, va explicar que el Consistori té sospites que ‘Sarita Beach’ hauria falsificat la firma d’avalistes. Per això, han remès tota la documentació a la fiscalia perquè revisi el procés.


Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat